27. nov. 2011

Søndag 27 november.........

og første søndag i advent <3
Nå tenner vi det første lys,
alene må det stå.
Vi venter på det lille barn,
som i en krybbe lå.
 

 



 Advents staken har fått ett lys tent i dag.......
 advents stjernen er kommet på plass og skinner så fint......
 Kristorn treet vårt i hagen har fått lys på seg , så nå står ingen kroker mørk <3<3
Det er en deilig tid vi er inne i nå ...... hadde vi bare vært ferdige med "stresset" . Men det blir vel til hva man gjør det til <3
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alle hundene våre er syke for tiden , og det ser ikke ut til at det noen ende vil ta , stakkars små <3
Vi har hatt en uke med kennelhoste, har ikke hørt noe hosting i dag :0) så jeg håper så inderlig at det er på retur nå. Men i dag har 4 av dem begynt med oppkast og diare ..... fatter ikke hvorfor mine små er så utsatt akkurat nå ?????
Vesle Candy har fått alt som de andre hundene har hun stakkars liten, håper hun snart kommer seg på bena igjen .

 Lea Dior har også hatt kennelhoste , men virker i super form igjen nå. Hun er drektig på dag 45 i dag Så dette synest jeg var litt skummelt. Jeg kjenner noen ørsmå "fiskehaler" som slår inni megen hennes , så det er liv i de 2 små frøene hennes.
Det er pyton når hundene er syke, og jeg vet ikke hva godt jeg kan gjøre for dem . Skulle så gjerne ønske at de kunne snakke så jeg forstod dem .

2 kommentarer:

Nina sa...

Deilig å ha noe og se fram til i denne mørketiden.Gleder meg skikkelig til Jul!! :)Og solen som snur! Ikke noe kjekt når pommene er syk nei :(( Ønsker de en riktig god bedring <3<3 Er utrolig spent på småtrollene til Lea ;-)

Anita og pommene sa...

Tusen takk Nina :0) De er heldigvis på bedring nå :0)
Gjett om jeg er spent da ;0)