19. nov. 2011

6 år.......

Vår vakre lille Grace ........ hun har 6 års bursdag i dag <3 Den får hun beklagelig vis ikke oppleve selv. Jeg fikk en sms på torsdag om at  hun  døde  for noen dager siden. Hun døde i Finland , jeg var sikker på at hun var i sverige jeg .
 Gratulerer med dagen , min lille blomst. Jeg vil alldri glemme deg , du har en spesiell plass i hjertet mitt <3
 Her er Grace sammen med sin lille datter som i dag er 1 år og 4 måneder . Lite viste vi den gang om tragediene i livet ditt Grace . Stakkars lille pommen min <3
 Grace på tur , som hun elsket å løpe fritt i gresset på tur <3
En av Grace sine sønner som vi har mye kontakt med <3 Han ligner på sin vakre mamma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uff så forferdelig trist :( hun var en vakker pomfrøken <3 KLEM Janne :)

Anonym sa...

Utrolig trist å lese Anita at en slik sprek og vital hund bare skal sovne stille og rolig inn..i..Finland??? Trodde hun var i Sverige for en periode jeg? Gledet meg til å se igjen den nydelige lille dukken.Hun blir nok obdusert siden det er din hund,og da får du nok ett svar på hva som har hendt med henne. Klem