3. okt. 2011

Høstens kamo pom !

Så er høsten i full annmarsj her i Bergen :) Jeg for min del liker høsten veldig godt....... når det er fint høstvær da ;)
Jeg har funnet ut at pommene mine har en flott kamuflasje farge til høstfargene i naturen .
Bare se her ......
 Lea har nesten  maken farge som høstløvet som ligger på bakken <3
 Deilige heffalumpen vår :)
  Bella  har også fine høst farger <3 Høstens herlige kamo farger for pommer :)

Buster og Bella koser seg i alt løvet <3 Veldig  kjekke greier dette ja, og spesielt det å jakte på blader som blåser i vinden  :) Ser jo nesten bare de hvite halene og rumpene deres <3
Håper på mangen mangen flere fine høst dager <3<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så flott de er i høstens farger <3 venter i spenning på å høre om fødsel nå ;)
-Janne-

Anita og pommene sa...

Ja høsten er en herlig tid det Janne :)
Gjett om jeg venter på fødsel da ? ;0) Håper det skjer snart :0)