11. nov. 2011

Trivelig fredag .

I dag tidlig fikk jeg tilsendt et bilde med litt tekst på mobilen........ og der sto det "Charlie sin sønn" :0)  Denne nydelige tassen heter  Marly (hunden ;) )her sammen med sin nye "pappa",  valpen er en sønn av Charlie. Marly er 3 1/2 måned gammel. Han kommer ikke fra vår kennel, men fra Nina`s Pom`s, som lånte vår Charlie gutt for et lite "oppdrag" . Synest det er utrolig kjekt å se valper etter Charlie igjen :0)
 Litt utpå dagen i dag var vi en liten stripe til byn :0) Nydelig vær i byen vår for tiden <3 Vi nyter det <3 Hadde litt små ting å ordne.....
 så bare måtte vi en liten tur innom H&M , og på baby avdelingen har de så mye NYDELIG baby tøy . Kommer vel til å legge fra meg noen kroner her fremover tenker jeg.........

 FOR JEG SKAL BLI MORMOR I MAI <3<3 HURRAAAAA JEG GLEDER MEG STORT :0)
 ----------------------------------------------------------------------------------------------
I kveld har vi hatt oss en god tur , med herlig tur kamerater . I dag gikk vi sammen med Aico og Sico som hadde med seg hver sim mamma som er Iris og Jenny :0)


Mørke natten ute , men det gjør ikke noe når vi har med oss Aico i flokken , for ingen kan passe på noen bedre enn den gull gutten <3
Her er Aiko sammen med sin mamma Iris :0)  
 Alle hundene fikk løpe løs på en "gress slette" her i nærområdet , og skal si de koste seg. Her gikk det fort . Bella og Buster synest vist det var stas å løpe etter store Aico :0) Herlig å se på dem <3
 Iris er en veldig poppis dame for hundene mine .......og jeg  lurer på hvorfor hun har fått navnet "snope damen ". Hundene mine elsker denne snope damen, for hun har bestandig noe godt i en lomme <3 ;0)
 Sico er en herlig hund , og han er en trofast og bestevenn med Aico :0) de er så fine når de kommer på tur sammen :0) BESTISER <3

En aldrig så liten rulling før turen er over for i dag . Aico er en veldig spesiell hund. Jeg tror alle er glad i dem herlige snille bamsefaren <3

 Tusen takk for en herlig tur til både to og firbente :0)

2 kommentarer:

Elisabeth Jørve sa...

Gratulerer så masse, Mormor!! :-D Stor klem fra oss på Ellingsrud

Anita og pommene sa...

Tusen takk Elisabeth :0) det er stort , og vi gleder oss masse masse til det lille barnet skal komme <3