2. nov. 2011

Å sette pris på fri dagene ......

Etter at jeg begynte å jobbe dag igjen, ser jeg faktisk hvor deilig det er å ha en fridag innimellom. Når jeg jobbet natt, ja så var det jo en uke med fri mellom  jobbe øktene, og mye av tiden gikk med til ingen verdens ting. Men nå når jeg jobber  om dagen , ja så blir fridagene på en måte litt mere verdsatt, og de må brukes og
 nytes:0)
Så i dag var jeg på en god tur sammen med en god kolega rundt drikkevannet "mitt" :0)
 Herlige og snille Else Mari i farten :0)Det er så kjekt å gå på tur med en humør klump :0)
 Som også tar seg tid til en liten pause i solen og tid til å kose med en svært så sær og bortskjemt liten Buster mann <3 Akkurat som jeg liker . Neste gang får vi ta med KAFFI som kan nytes her <3
 Det er så fint og fredelig her :0) Takk for turen :0)
--------------------------------------------------------------------------------------
Så har jeg vært på brann kurs med jobben .....artige greier det og litt spennende :0)
 Brannmannen som ledet brannkurset .......
 Så vi fikk prøve oss på å slukke forskjellige små "branner" og prøve ut slukke metoder :0)
 Gå inn i en container stappet med røyk...... det var ikke helt min greie akkurat. Liker å se hvor jeg går jeg da . Og foresten så foretrekker jeg Prince mild av "røyk " ;0)
 Slukke dukke i seng . Jo det var spennende og lærerikt dette , men jeg håper jeg aldri får oppleve slikt live . Skummelt dette med brann ja .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Candy skatten vår er 4 uker i morgen. Hun har så smått begynt å få litt "fast føde" i form av suppetynn valpe mat <3 Tror hun tenker nam nam , for hun oppriktig slurper det i seg <3
 Leker har også begynt å falle i smak :0)
 De blir nøye studert før hun prøver å filliriste disse lekene sine <3
 Herlig valpe  tid dette .....men for det meste ligger hun å sover enda <3
                                            Søte , tjukke pelsdotten <3

Ingen kommentarer: