18. sep. 2011

Herlig søndag

En herlig og aktiv besøks søndag <3 I dag gikk turen til Arna for å besøke "barnebarna" mine <3 Har ikke sett dem live siden de var nyfødt. Var så spent på hvordan de hadde blitt og utviklet seg :)
 Lille Lakris <3 en flott liten kølende svart prins <3 Super herlig :)
 Så to små troll med navn Romeo og Juliet <3<3
 Holdt nesten på å spise dem opp<3 For noen tillitsfulle og herlige små valper . Ikke rart at jeg er en stolt farmor :0) Gleder meg til å se mere til disse valpene :)
 Bare se på denne lille prinsessen <3 Beveger seg som en dronning <3 SMELT<3
 Og står som en kule , når hun vil det da så klart <3  Har lyst å få klørne mine i denne lille frøkenen ja . Tror hun blir RÅ i ringen <3
 Alle 3 valpene var veldig opptatt av vesken min ;0) hadde jo faktisk veldig lyst å bare stappe alle 3 oppi der når jeg skulle gå hjem :0) Jeg er super stolt over å eie pappaen til disse nurkene <3
MEN snart får vi valper selv, og det blir kjempe spennende <3
Albertine er på dag 43 i dag, og magen hennes vokser jevnt og trutt. Gleder meg til det begynner å sparke inni der <3
KJEMPE KOSELIG kaffibesøk med herlige vafler hos Karoline og Remi i ettermiddag<3 Jo, en innholds rik og trivelig dag dette :0)
 Så er høsten på full fart i annmarsj, jeg bare elsker høsten med alle de nydelige fargene naturen gir oss <3 Og den herlige friske luften ....... jo dette liker jeg :0)
 Kvelds bilde fra Sotre himmelen <3

2 kommentarer:

Nina sa...

Takk for besøket Anita :)) Koselig <3

Anita og pommene sa...

Sikkert ikke så kjekt å få besøk av folk som bare ligger på gulvet hehehehe :0) Gleden var på min side :0) De er så nydelige disse valpene dine <3