1. sep. 2011

Pomeranians leaves paw prints in our hearts.

Ja sån er det faktisk. Og når man selger valper eller voksne pommer , ja så har de jammen satt sine spor ja <3 De blir ikke glemt <3<3<3 og det gjelder de  alle sammen <3 Tankene mine er ofte hos de hundene jeg ikke lengere har selv .
Noen spor sitter dypere en andre , og den som har satt størst spor og tomrom i mitt hjerte er :
Amandus- King Of The Hill .
 Se for en deilig liten bamse <3
 Amandus er fra vårt første valpekull og på bildet her er han sammen med søskenene sine <3 Turbo og Albertine :) Et ganske så spesielt kull for meg som ble født på selveste 17 mai:) Pappaen til disse 3 gullene heter Albert og eier er Lillian Mhyre i Verdalen :0)
 Dette var litt mimring , men det må også være sagt at de som overtok Amandus for ca 1 år siden er noen super eiere for denne tassen , men at det fremdeles kommer en klump i halsen når jeg tenker på han , skal jeg ikke legge skjul på .
Her er Amandus sammen med sin "mamma" Linn :) Sender dere en heidundrende knuseklem :) :)

2 kommentarer:

Lillian sa...

Amandus <3
Det er alltid trist å miste hunder man har hatt lenge, enten det er vel salg eller ved dødsfall... :(

Anita sa...

Ja, det er det Lillian <3 Men nå har jeg heldigvis ikke "mistet" moen ved dødsfall enda, og glad er jeg for det :) Men den dagen kommer vel her også en gang.Vil ikke tenke på det engang. Men å glede seg over dem , og at de har fått gode hjem fyldt med kjærlighet, ja det er jo en fin trøst det da :)