23. aug. 2011

Snille gode venner !

Noen mennesker er bare helt fantastiske .......som Anna Torild og Marianne :) Jeg er så glad for at jeg har disse to som venner <3 Hjelpsomme , blide og glade :) Tar hundene mine med på tur rett som det er :)
 Er utrolig takknemlig for at jeg fikk bli kjent med dere to :)
 Dette er Theo som eies av Anna T og Marianne . Han er sønn av Grace og Charlie, og han er snart 1 år <3 En skikkelig glad god gutt som bare eeeeeelsker damer ;)
 Buster og Bella ................... tror de har lyst å smake på en muffins <3 Ser nesten ut som Bella visker noe lurt til broren sin <3<3
 Så er det vakre Albertine da ........ hun er ekstremt trøtt og kosete for tiden . Tror hun bærer på en liten hemmelighet <3<3<3<3 Spennende ;)

2 kommentarer:

Anna Torill sa...

Litt mindre regn, og litt fri fra jobb, så kommer vi bort å hilser på!!!

anita sa...

Gleder meg :)