20. aug. 2011

Kose tur til byn .

Før himmelen åpnet seg i dag og regnet bare  øste ned, ja så hadde vi oss en herlig liten by tur . Vi bor ikke så veldig langt fra sentrum, så det er en fin liten spasers tur på en fin dag :)
Fobbelobben fikk bli med i dag<3 Det er stas å få bli på tur med menneskene helt alene ja :)
 Her er Fabian i en av byens mangen små parker .......
 Mammo og fobben utenfor teateret .......
 En liten tur innom torget ........
 så i kveld blir det krabbe på kvelds menyen vår :) og jeg som ikke spiser krabbe ..... :)
 Fine tolmodige gutten min .
 Torget har så mye deilig å by på  :)
 Frukt og grønt av alle slag :) Måtte ha meg noen Opal plommer  :) de er bare deiiiilige  ...... nam nam <3
 En liten stripe innom valg bodene ....... vet ikke helt hvem som skal få min endelige stemme i år .
 Et lite bilde av meg og fobbe gutten igjen <3........
før vi satte nesen  hjem igjen  til resten av bråke bøttene våre , som forøvrig synest det var fantastisk spennende med levende krabber som innspiserte kjøkken gulvet vårt .
Ha en strålende helg alle sammen <3

Ingen kommentarer: