13. aug. 2011

Dagens utstilling.

I dag har vi vært på Open Show  med Bella og Buster her i Bergen  . Kjempe gøyt å stille disse valpene <3 Bella ble BIM valp med knall kritikk og Buster ble 2 beste hann valp med super flott kritikk . Jeg er super fornøyd <3<3
Fine Buster gutten min <3
 På bordet for en liten vurdering <3
 Og til slutt BIR og BIM valp .

I dag prøvet vi noe vi ikke har gjort før :) Jeg meldte min herlige niese Hermine og Bella på til barn og hund :)
 Se for et par........ som skapt for hverandre <3<3 Hermine handlet Bella som en drøm , og de gikk kjempe bra i ringen :) jeg er imponert over disse flotte jentene mine <3 Og ingen skulle tro at Hermine var bare 6 år og ikke hadde vært på utstilling før ;) et lite talent er hun  :) :) Sammen var de super flinke <3
En suveren 6 år gammel handler som stolt viser frem premiene som hun og Bella vant <3 pokal og medalje + noen andre småting . Jeg er en super stolt tante ja .......

Ingen kommentarer: