21. des. 2012

Vi venter.........

på både jul og fødsel <3
Det meste er nå klart til jul, litt baking og handling så tenker jeg at vi er i boks :)
Valpene til Bella og Oskar vokser å trives <3 Jeg synest det er 3 nydelige småttiser <3
                         Firkant babyen Emilie <3
                          Bitte lille Ozzy <3
                         Og lille Emma som stadig er på rømmen fra valpekassen <3
       Hehehe synest denne lillingen her er bare så ufattelig fin<3 lille frøken rund :)

Albertine er på dag 63 etter første date i dag, så vi går vel egentlig bare å venter på at hennes  Turbo babyer snart vil komme ut å se dags lys :)
Håper hun slipper å føde på julaften :) Men siden Albertine selv er født på 17 mai , så kan det jo hende at hun velger en merkedag for valpene sine også ;)
Ønsk oss lykke til da :)

6 kommentarer:

Baiaz sa...

Lykke til - spennende!

Anita og pommene sa...

Tusen takk :) Ja kjempe spennende :)

Ane sa...

Hei Anita! Når blir disse nydelige valpene klare for å få et nytt hjem? Er alle tinget bort? Jeg og samboeren min er veldig interessert :))

Anita og pommene sa...

Hei Ane :) I morgen er de eldste valpene 5 uker, og de vil være klare for levering når de er sån 8-10 uker gammel. Ingen av dem er tinget bort enda siden jeg ikke helt har bestemt meg for hvem av dem jeg selv skal beholde ;) Men dere er velkommen på besøk å hilse på :)

Unknown sa...

Hei, jeg lurte på om jeg kunne få vært med å se hvordan stell og slikt foregår. Jeg har helt siden jeg var liten ønsket meg en Pomme, men jeg har ingen erfaring med hund fra før.

Ane sa...

Hei igjen!
Jeg skal til Bergen neste helg, den 22.februar og lurte på om jeg kunne komme å se på valpene dine? Har så lyst på pomeranian, men har ingen erfaring med rasen og kunne tenkt meg å få litt mer info om rasen :)