12. des. 2012

Jule stemning

Jule stemningen kommer snikende innpå kjenner jeg, og jeg tror faktisk det er all den vakre snøen som har skylden for det :0) Det har lavet ned nesten i hele dag<3 Det er så vakkert når alt er dekket med snø<3
 Håper av hele mitt hjerte at snøen kal ligge like fint på Julaften som den gjør i dag :0)
Tror jammen meg at Buster liker snø ;0)
 Verdens fineste og mest sjalue  Buster i hele verden <3
Albertine synest vist ikke dette med mye snø var noe som helst kjekt i dag....... Hun bærer vakre Turbo sine valper og hun begynner å bli ganske så dryg. Dag 51 i dag <3
 
ELLERS.......
Jaaa .....det går veldig fint med Bella og hennes 3 små. Hun har sykt mye melk, faktisk så mye at jeg måtte pumpe noen av de sprengte pattene henne i går kveld, stakkars Bella mi <3 Så valpene legger godt på seg og får rikelig med mat :0)

 De 3 små har fått dag navn :0) Så hils pent på:
                                                        Ozzy <3
                                          Emilie <3
                                        Emma <3
                                            
Ser ut som vesle Emilie nyter livet <3
Det var litt herfra. Ønsker alle en fortsatt strålende flott Desember med masse vakker snø :0)

Ingen kommentarer: