6. mai 2012

Mini Buster .

I går var vi på Sotra besøk for å ta en liten titt på Buster sin sønn som nå er blitt hele 7 uker <3 Snakk om deilig liten tass , og sååååå lik på pappaen sin når han var like gammel :0)
 En super glad liten mini Buster sammen med mammen sin <3
 Knall søtingen :) Gleder meg til å se denne lille skatten voks til:) Og tar jeg ikke helt feil så er sikkert denne tassen å finne i ringen når han blir gammel nok :) LYKKE .
                       Tusen takk for titten Karen og Helge :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
I dag mellom snø og regnbyger hadde vi oss en liten tur ned på "stranden" her på Laksevåg . 
To stykk pommer som koser seg i strandkanten <3
 Siden Andreas skulle marsjere i dag, så var det naturlig å ta tur der Laksevågs guttene har eksersis:0) De er uten tvil byens flotteste buekorps<3
 Når vi gikk nede i Laksevåg traff vi flere bekjente ,deriblandt Jane som har fått seg  en liten sort pommegutt på 3 måneder . Jeg måtte jo bare knipe litt på Jane sin lille søte skatt som heter Leo , å jammen så viste det seg at det er et barnabarn etter MIN CHARLIE :) Knall artig :) Håper jeg får se den lille tassen igjen siden vi nesten er naboer her på Laksevåg :0)

                                   Koselig helg med masse trivelige mennesker og pommer :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mini Buster blir spennende å se videre om han er lik pappan sin ;) FLOTTE hunder Anita :)

-Janne-

Janne sa...

Mini Buster blir spennende å se videre om han er lik pappan sin ;) FLOTTE hunder Anita :)

-Janne-