6. des. 2011

Nydelig kveld

Har tilbragt mye tid i hagen i kveld sammen med hundene mine <3 Synest det er såååå fint når snøen ligger som et teppe over alt. Kommer nesten i julestemning :0)
Her er noen bilder jeg tok i kveld <3


 Vakkert synest jeg da :0) :0)
------------------------------------------------------------------------------------------------
 Så ørlite reklame for Arken Zoo i Fyllingsdalen.  Det er en ganske så ny dyrebutikk i Fyllingsdalen. Butikken er ren og oversiktlig, godt utvalg av alle slags varer og butikk personalet er alletiders hjelpsomme og hyggelige :0)
I dag var vi innom der en liten tur , for Bjarte skulle ha noe fiskemat. Når vi gikk derfra var jeg langt fra tomhendt :0)
"Vi setter stor pris på gode og faste kunder " sa de :0)

 Jeg fikk med meg hundeleksikonet fra Royal Canin........
og masse store og små poser med ymse hundemat . Tusen takk til gjengen på Arken Zoo:0)
Jeg kan virkelig annbefale denne dyrebutikken :0) Her her de det meste man trenger  til kjeledyret, et berdt utvalg :0)

Ingen kommentarer: