1. des. 2011

HAHAHAHAHA...........

Tidige greier :0) For noen uker siden kjøpte jeg pose rømmegrøt 5 min koking  for å ha en kjapp middag. Jada ,hehehe  bruker Toro poser innimellom ;0) Men uansett så ble det ikke noe av den  hersens rømmegrøten , da den ikke tykknet og var som en suppe. Det ble skiver til middag den dagen. Jeg var lynende forbanna og  hissig som jeg er , ja så sendte jeg en e-post til Toro og fortalte klart og tydelig hvilket møkka produkt denne grøten er  ,som etter en time på platen fremdeles var suppe tynn.

I dag kom det en liten lapp i posten gitt :0)
 hahaha og jeg avgårde til posten å hentet denne pakken.....
 som inneholdt et hyggelig brev om den omtalte rømmegrøten min og en beklagelse fra Toro :0))) Hyggelig og kjekt at Toro tar kundene på alvor :0)
 samt noen produkter som "plaster på såret " hahaha  :0)
 og blandt disse pose produktene .......hven skjulte seg der ????
Jooooo, min verste fiende RØMME GRØT FRA TORO .
Om jeg kommer til å prøve denne grøten flere ganger tviler jeg på, hehehe får sikkert ikke lov av gubben heller etter sist   :0)
Men uansett : Tusen takk til Toro for flott kunde behandling :0)))

Ingen kommentarer: