25. nov. 2012

Hei å hopp .

Mye drittvær i Bergen for tiden, kan ikke akkurat si at det er så veldig stor stas å gå ut når alle sluser er åpen og regnet bare plasker ned i tonnevis. Men når det for en gangs skyld er fint vær , ja da er det bare til å komme seg ut å nyte det i fulle drag :)
 Termokoppen fylt med deilig kaffi, og klar for å nyte litt fint vær :)
 Bella i egen person <3 Hun begynner å bli dryg rundt magen nå <3 og i slutten av neste uke tenker jeg vi tar et lite røntgenbilde for å se hvor mangen småttiser som egentlig er inni der <3 Lurer på om det kan være 3 bebiser hun bærer på <3 Blir uansett spennende å se :)
 Hehehehe ikke så lett å ligge på magen for tiden akkurat:) hun finner de snåleste måter å ligge på :) stakkars liten :)

Albertine sin mage har så smått begynt å vokse nå :) Og jeg kjenner de små bebisene hennes veldig godt :) Noen ganger kjenner jeg 2 valper, og andre ganger kjenner jeg 3 valper :)Ikke allti like lett å kjenne :) Så vi får vel ta familiebilde her også med tiden tenker jeg :)
 Så til slutt en skikkelig glad baby :) Lille Marie Amanda som blir hele 6 måneder om få dager :)
Met hele to fine små tannebisser nede i munnen :) Tiden går så alt for fort:)

Ingen kommentarer: