8. jan. 2012

Litt av hvert .....

Først og fremst vil jeg ønske ALLE SAMMEN ET RIKTIG GODT NYTT ÅR :0)
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Candy vokser til , og hun er en meget bestemt frøken ;) Hun vil helst bestemme ALT selv. En hard nøtt å TEMME denne frøkna her ja . Men helledussen så søt og fin hun er .Jeg er super fornøyd med henne . Hun har en lekker kropp og en super fin holdning :0) Hun må bare forstå at ikke hun er sjefen her i huset :0) :0)
 I dag har Candy fått rese fra seg litt ute i skogen, å der var det spennende ja . Lille trollet traff mangen andre hunder på tur i dag, sååååå gøyt. Hun vil helst leke med alle <3 Jeg er glad for at hun ikke er en lettskremt fjert ja :0)
 Buster var også med i dag , vakre prinsen min er 11 måneder nå og jeg er super fornøyd med denne karen <3 :0) Søtingen .
 Candy i kjent stil, som er "her går vi vår egen vei" stil <3
 En smule sliten etter dagens kamp mot maturen ;0) Slitsomt dette med turgåing ja :0)
 Dennis nermer seg 4 uker nå. Han har flyttet inn på stuen i bråket vårt. Ser ut som han takler det helt fint.
 Candy har fått hilse på den lille sorte klumpen, og det er bare såååå spennende med en "leke" som lager små lyder -  ogbeveger seg :0) Lea synest vist at det er helt greit med litt vaskehjelp på lille Dennis <3
 Men vips så er det nok..... min valp , stikk å gjør noe annet nå Candy <3
 Da er Buster vennen veldig god å ha . Dele litt på en grisehale i sofaen med sin aller beste venn er sååååå kjekt<3<3 :0)

Ingen kommentarer: