8. okt. 2011

Trist dag hos oss ........

Siden i går har guttevalpen til Albertine ikke hatt det noe bra :( Han heter foresten Chance .
Det viser seg at han har fått melk eller fostervann i lungene :( Vi reiste i hu og hast med lille Chanse til vetrinærer for å se hva som egentlig var gale , og hun fortalte den grusome tingen at hans liv sto i fare . Begynte med behandling med en gang. Men etter et døgn med behandling og forsiktig mating klarte ikke den vesle guttebabyen vår mere.
Dette var grusomt <3 Et lite bilde av den lille fine Chance tassen vår som ikke fikk begynt på livet, stakkars lliten <3
Albertine tar det ikke noe bra.Hun viker ikke fra meg  i det hele tatt, går bare rundt å ser på meg med halen ned  . Hun leter mye og ofte etter den lille sønnen sin, ser på meg og piper . Helsikken....... det gjør så gruelig  vont å se henne sån :( gjør så godt jeg kan, men hva hjelper det liksom . Ser at hun også er livende redd for lille Candy. Hun passer veldig veldig godt på henne <3 vesle jenten vår  har det bare bra  heldigvis, spiser , legger på seg og kravler omkring i valpekassen. Så vi får glede oss over at vi har henne <3
God natt alle sammen, nå skal jeg legge meg å holde rundt Albertine <3Hun trenger det  <3

4 kommentarer:

Sigrid sa...

So utrulig trist :( Blei skikkelig lei mej no.. Klem frå Theo og Sigrid <3

Nina sa...

Klem Anita <3<3

Anonym sa...

uff, nå ble det en stor klump i magen min :( føler med deg Anita, og håper alt blir bedre for Albertine og at hun kan glede seg over veslejenta si :)

- Janne H -

Anita og pommene sa...

Tusen takk Sigrid <3 Klem til deg og Theo skatten <3
Takk Nina <3
Takk Janne <3 ja det er fælt å se hvordan Albertine tar det, men jeg ser at hun er veldig opptatt av vesle prinsessen sin, sover hun litt for lenge etter Albertine sin mening, ja så går hun bort å dulter i henne med labben sin. Tror hun sjekke at Candy er ok <3 Men det går seg vel til om ikke lenge tenker jeg <3<3