27. juli 2011

En herlig dag !

Endelig en dag med litt kjekt innhold :)
Dagen i dag startet ned et lite men kjempekoselig besøk av søte Kjersti :) Hun hadde med seg Daisy, som er datter av Albertine og Charlie :) Daisy er nå blitt 10 måneder og hun er en kjempe søt liten frøken<3
 Så søt i ansiktet denne lille Daisy moren <3  Tror ikke Albertine skjønte at det var hennes datter akkurat. Men kjekt å se dem sammen <3
Etter at Kjersti og Daisy hadde gått var det avgårde på barselbesøk til to aldeles vakre tvillinger <3<3 En gutt og en jente på 6 dager :)

 Disse to lakris barna er Charlie så heldig å være pappa til <3 Jeg er en stolt "farmor" til disse små frøene<3
Så bitte små :) Gleder meg til å se dem igjen om noen uker :)

Litt ut på ettermiddagen fant vi ut at vi skulle ta en tur til Alvøen. Det er så vakkert der <3 Et nydelig sted for å få triste tanker og følelser ut av hodet en liten stund .

 Pommene var selvfølgelig med ,de storkoser seg på land turer :)
 Gamle Alvøen gård.........
 og lysthuset.........
 et sted jeg virkelig kan anbefale for både tur og historiske opplevelser :)
En tur i strand kanten for å kjøle med de små tottelottene <3
 
 Vakre kose klumpen vår Betty i hagen på gamle Alvøen gård
Buster poserer gjerne for mamma et lite sekund .......
 og det samme gjør Bella. Synest valpene våres er så fine jeg da ....alle 3 <3<3<3
 En liten drikke pause i en fontene i hagen vi besøkte :) Litt tidig å se hvordan de fanget denne lille vann strålen :) :)
 Noe som var veldig spesielt med turen vår var at vi traff en dame og hennes hund Maja :) Hun er født og oppvokst på denne gamle gården som nå er museum :)
 Hun fortalte oss masse historie fra gården :) Så fantastisk koselig . Ette hvert når vi stod der å pratet , ja så viste det seg at hun eide Festus, hesten jeg red og forgudet når jeg var en liten jente, så artig :) Vi fikk en flott bok om Alvøen gård`s historie av henne , den gleder jeg meg til å lese .TUSEN TAKK DAMEN ;)
En super ettermiddag <3<3

1 kommentar:

Baiaz sa...

Det er flott på Alvøen... var det ikke der de trykket penger også... i gamle dager? mener det var noen som sa det...

Ellers var det masse flotte bilder...